Наукова періодика України | Держава та регіони | ||
Бессараб А. О. Буктрейлер як нове явище у сфері соціальних комунікацій / А. О. Бессараб // Держава та регіони. Сер. : Соціальні комунікації. - 2014. - № 1-2. - С. 159-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2014_1-2_33 Наведено визначення поняття "буктрейлер", історію його виникнення та класифікації: за авторством, тематикою, змістом, способом візуального втілення. Перелічено конкурси буктрейлерів, зокрема, українські: Всеукраїнський конкурс буктрейлерів "Оживають герої на екрані у рекламі" (заснований ДЗ "Державна бібліотека України для юнацтва" разом з Українською бібліотечною асоціацією); Конкурс короткометражних фільмів "Книгопроектор" (заснований українським Інститутом громадського лідерства). Наголошено, що буктрейлери відкривають нові можливості і для видавців, і для читачів. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бессараб А. О. Буктрейлер як нове явище у сфері соціальних комунікацій / А. О. Бессараб // Держава та регіони. Сер. : Соціальні комунікації. - 2014. - № 1-2. - С. 159-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2014_1-2_33. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |