Наукова періодика України | Держава та регіони | ||
Лобойко Т. В. Маніпулятивні аспекти психологічного впливу соціальної реклами / Т. В. Лобойко // Держава та регіони. Соціальні комунікації. - 2013. - № 2. - С. 146-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2013_2_31 Розглянуто поняття маніпулювання як механізм психологічного впливу соціальної реклами. Проаналізовано маніпулятивні аспекти у процесі рекламного впливу на свідомість сучасної людини. Увагу приділено специфіці й умовам сприйняття маніпулювання в соціальній рекламі у контексті психологічного стану й індивідуальних особливостей людини. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Лобойко Т. В. Маніпулятивні аспекти психологічного впливу соціальної реклами / Т. В. Лобойко // Держава та регіони. Соціальні комунікації. - 2013. - № 2. - С. 146-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2013_2_31. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |