Наукова періодика України Держава та регіони


Лобойко Т. В. 
Маніпулятивні аспекти психологічного впливу соціальної реклами / Т. В. Лобойко // Держава та регіони. Соціальні комунікації. - 2013. - № 2. - С. 146-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2013_2_31
Розглянуто поняття маніпулювання як механізм психологічного впливу соціальної реклами. Проаналізовано маніпулятивні аспекти у процесі рекламного впливу на свідомість сучасної людини. Увагу приділено специфіці й умовам сприйняття маніпулювання в соціальній рекламі у контексті психологічного стану й індивідуальних особливостей людини.
  Повний текст PDF - 317.971 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Лобойко Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Лобойко Т. В. Маніпулятивні аспекти психологічного впливу соціальної реклами / Т. В. Лобойко // Держава та регіони. Соціальні комунікації. - 2013. - № 2. - С. 146-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2013_2_31.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського