Наукова періодика України | Держава та регіони | ||
Обласова О. І. Тематико-типологічні особливості шкільної преси як складової PR-комунікації навчального закладу / О. І. Обласова // Держава та регіони. Серія : Гуманітарні науки. - 2015. - № 2. - С. 82-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drgn_2015_2_18 Розглянуто тематико-типологічні особливості видань для школярів (на прикладі шкільної періодики). Проаналізовано приклади шкільної періодики України, Росії, Білорусі за різноманітними критеріями: видом, типом, періодичністю виходу в світ, накладом, форматом, обсягом, мовою видання, специфікою назви, наявністю слогану, використанням персонажів, загальною тематикою, специфікою публікацій, жанристикою, архітектонічною організацією матеріалів, особливостями рубрикації, наявністю реклами на сторінках видань, промоцією шкільної преси. До специфічних ознак шкільної періодики можна зарахувати такі: інформаційно-розважальний характер матеріалів, здебільшого присвячених шкільному життю, а також таких, що не оминають увагою позашкільних інтересів учнів; мова матеріалів відповідає тій, якою школярі розмовляють у побуті; видання випускається раз на місяць форматом А4 за обсягу 4 - 8 сторінок; друкований орган навчального закладу зазвичай представлений у соціальній мережі або має власний сайт. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Обласова О. І. Тематико-типологічні особливості шкільної преси як складової PR-комунікації навчального закладу / О. І. Обласова // Держава та регіони. Серія : Гуманітарні науки. - 2015. - № 2. - С. 82-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drgn_2015_2_18. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |