Наукова періодика України Держава та регіони


Обласова О. І. 
Соціальна реклама в США та Україні періоду кризових воєнних ситуацій / О. І. Обласова // Держава та регіони. Серія : Гуманітарні науки. - 2015. - № 1. - С. 54-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drgn_2015_1_12
Досвід функціонування соціальної реклами в Сполучених Штатах Америки висвітлено з метою запозичення його кращих напрацювань нашою країною. Оскільки соціальна реклама в США за десятиліття свого функціонування набула рис специфічної галузі масової реклами, яка розвивається за своїми правилами, використовуючи розроблені технології, перетворившись на універсальний інструмент діагностування та корекції соціальних проблем, доцільно застосувати цей досвід в Україні, актуальною проблемою в якій є відновлення національних відносин між представниками різних громад. Великого значення набувають методи, які сприяють забезпеченню соціальної рівноваги й суспільного консенсусу. Метою соціальної реклами в нашій країні на сьогодні є покращання іміджу державних інститутів: армії, міліції, податкової поліції тощо.
  Повний текст PDF - 305.552 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Обласова О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Обласова О. І. Соціальна реклама в США та Україні періоду кризових воєнних ситуацій / О. І. Обласова // Держава та регіони. Серія : Гуманітарні науки. - 2015. - № 1. - С. 54-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drgn_2015_1_12.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     

       Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського