Наукова періодика України Держава та регіони


Гаркуша І. В. 
Неориторика як персуазивна комунікація у структурі професійної компетентності рекламістів / І. В. Гаркуша // Держава та регіони. Серія : Гуманітарні науки. - 2014. - № 1-2. - С. 105-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drgn_2014_1-2_24
Розглянуто поняття неориторики як персуазивної комунікації у структурі професійної компетентності рекламістів.
  Повний текст PDF - 288.857 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гаркуша І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гаркуша І. В. Неориторика як персуазивна комунікація у структурі професійної компетентності рекламістів / І. В. Гаркуша // Держава та регіони. Серія : Гуманітарні науки. - 2014. - № 1-2. - С. 105-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drgn_2014_1-2_24.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського