Наукова періодика України | Держава та регіони | ||
Доценко К. О. Політичний бомонд у соціальних медіа: особливості бренд-комунікативних стратегій / К. О. Доценко, К. О. Гритчин // Держава та регіони. Серія : Гуманітарні науки. - 2014. - № 1-2. - С. 95-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drgn_2014_1-2_22 Висвітлено проблему користування політтехнологами соціальних медіа для створення і просування політиків та політичних партій. Розглянуто бренд-комунікативні стратегії та запропоновано шляхи розв'язання цієї проблеми. Соціальні медіа як інструмент політичної комунікації та платформа для розробки політичного бренду в українській практиці піар-галузі недооцінено. Водночас політичний брендинг потребує апробації інструментів соціальних медіа задля своїх потреб та насамперед теоретичної бази. Обгрунтувано доцільність використання соціальних медіа як бренд-комунікативного каналу та майданчику для формування іміджу політичного лідера. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Доценко К. О. Політичний бомонд у соціальних медіа: особливості бренд-комунікативних стратегій / К. О. Доценко, К. О. Гритчин // Держава та регіони. Серія : Гуманітарні науки. - 2014. - № 1-2. - С. 95-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drgn_2014_1-2_22. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |