Наукова періодика України Держава та регіони


Доценко К. О. 
Політичний бомонд у соціальних медіа: особливості бренд-комунікативних стратегій / К. О. Доценко, К. О. Гритчин // Держава та регіони. Серія : Гуманітарні науки. - 2014. - № 1-2. - С. 95-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drgn_2014_1-2_22
Висвітлено проблему користування політтехнологами соціальних медіа для створення і просування політиків та політичних партій. Розглянуто бренд-комунікативні стратегії та запропоновано шляхи розв'язання цієї проблеми. Соціальні медіа як інструмент політичної комунікації та платформа для розробки політичного бренду в українській практиці піар-галузі недооцінено. Водночас політичний брендинг потребує апробації інструментів соціальних медіа задля своїх потреб та насамперед теоретичної бази. Обгрунтувано доцільність використання соціальних медіа як бренд-комунікативного каналу та майданчику для формування іміджу політичного лідера.
  Повний текст PDF - 291.07 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Доценко К.
  • Гритчин К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Доценко К. О. Політичний бомонд у соціальних медіа: особливості бренд-комунікативних стратегій / К. О. Доценко, К. О. Гритчин // Держава та регіони. Серія : Гуманітарні науки. - 2014. - № 1-2. - С. 95-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drgn_2014_1-2_22.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського