Наукова періодика України Держава та регіони


Гиріна Т. С. 
Інформаційні інструменти підвищення концептуальної ефективності інтернет-реклами / Т. С. Гиріна // Держава та регіони. Серія : Гуманітарні науки. - 2014. - № 1-2. - С. 84-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drgn_2014_1-2_20
Висвітлено потенціал інформаційних інструментів підвищення ефективності Інтернет-реклами на прикладі таргетування рекламних повідомлень соціальних мереж. Визначено особливості мультитаргетингу та сегментації інтернет-користувачів у системі поширення рекламних повідомлень.
  Повний текст PDF - 282.979 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гиріна Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гиріна Т. С. Інформаційні інструменти підвищення концептуальної ефективності інтернет-реклами / Т. С. Гиріна // Держава та регіони. Серія : Гуманітарні науки. - 2014. - № 1-2. - С. 84-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drgn_2014_1-2_20.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського