Наукова періодика України | Держава та регіони | ||
Лященко А. В. Функціонування реклами в соціокультурних умовах сучасного суспільства / А. В. Лященко // Держава та регіони. Сер. : Гуманітарні науки. - 2012. - № 4. - С. 81-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drgn_2012_4_15 Досліджено специфіку функціонування реклами за соціокультурних умов сучасного суспільства. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Лященко А. В. Функціонування реклами в соціокультурних умовах сучасного суспільства / А. В. Лященко // Держава та регіони. Сер. : Гуманітарні науки. - 2012. - № 4. - С. 81-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drgn_2012_4_15. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |