![]() | Наукова періодика України | ![]() | Держава та регіони |
Гайванович Н. В. Дослідження поведінки споживачів в омніканальному середовищі електронної комерції в Україні / Н. В. Гайванович, М. В. Шатова // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. - 2021. - № 6. - С. 21-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2021_6_5 Конвергенція фізичної та онлайн-роздрібної торгівлі відкрила шлях до появи омніканальної роздрібної торгівлі, і все більш актуальною стає тенденція омніканального споживання. Підприємства постають перед необхідністю детальнішого дослідження поведінки споживачів задля організації ефективної співпраці з ними в омніканальному середовищі роздрібної торгівлі. У роботі досліджено тенденції, проблеми та перспективи запровадження омніканальної стратегії в діяльність вітчизняних роздрібних компаній. Обгрунтовано необхідність побудови зв'язків між онлайн- і офлайн-магазинами. На підставі результатів проведеного маркетингового дослідження поведінки покупців спортивного одягу та взуття виділено шість найпоширеніших поведінкових моделей споживачів в омніканальному середовищі і запропоновано підходи до співпраці з кожною групою. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гайванович Н. В. Дослідження поведінки споживачів в омніканальному середовищі електронної комерції в Україні / Н. В. Гайванович, М. В. Шатова // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. - 2021. - № 6. - С. 21-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2021_6_5.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |