![]() | Наукова періодика України | ![]() | Держава та регіони |
Мельник Т. С. Маркетингові дослідження та оцінка задоволення споживачів транспортних послуг: методичний і практичний аспекти / Т. С. Мельник, О. М. Красноштан // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. - 2019. - № 6. - С. 80-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2019_6_17 Особливості послуг для пасажирів залізничного транспорту далекого сполучення зумовлюють потребу в розвитку методології маркетингових досліджень ринку транспортних послуг для населення, адаптації та вдосконаленні наявних методів вимірювання й оцінювання задоволення споживачів. Уточнено поняття "задоволення споживача" та умови впливу на нього досвіду клієнта. Подано результати проведеного маркетингового дослідження за адаптованими до сучасних умов та специфіки залізничного пасажирського транспорту синтезованими методами SCSB та ECSI. Розраховано індивідуальні параметричні й інтегральні показники задоволення пасажирів перевезеннями залізницею в далекому сполученні, здійснено їх порівняння з аналогічними показниками європейських країн. Визначено першочергові напрями вдосконалення обслуговування пасажирів, що підкріплені внутрішніми можливостями залізниці. Обгрунтовано потребу запровадження нових напрямів маркетингових досліджень за оновленою методологією, які полягають у моніторингу величини й співвідношення переваг і жертв пасажирів. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мельник Т. С. Маркетингові дослідження та оцінка задоволення споживачів транспортних послуг: методичний і практичний аспекти / Т. С. Мельник, О. М. Красноштан // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. - 2019. - № 6. - С. 80-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2019_6_17.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |