Наукова періодика України Держава та регіони


Хитра О. В. 
Синергія бренду роботодавця і бренду персоналу як результат успішного HR-брендингу на підприємстві / О. В. Хитра, М. В. Вихованчук // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. - 2019. - № 4. - С. 149-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2019_4_29
Проаналізовано зміст понять "бренд роботодавця" і "бренд персоналу". Охарактеризовано дуалістичність поняття "HR-бренд", що є відображенням, сукупності унікальних переваг умов зайнятості на підприємстві та максимальної реалізації цих переваг у трудовій поведінці персоналу, а також орієнтації HR-бренду на внутрішнє і зовнішнє середовище підприємства та поєднання об'єктивних і суб'єктивних критеріїв оцінювання. Багаторівневість HR-бренду (підприємства, галузі, регіону, країни), нелінійність його становлення і багатоваріантність розвитку, фрактальність, нестійкість і нерівноважність надали змогу обгрунтувати доцільність застосування до його вивчення та управління положень економічної синергетики. Доведено, що процес HR-брендингу поєднує у собі ознаки організації та самоорганізації, еволюційні і біфуркаційні етапи, характеризується широким спектром атрактивних цілей, наявністю флуктуацій і в підсумку призводить до появи у системі емерджентних властивостей. Охарактеризовано роль інформації та ентропії у процесах формування і розвитку HR-бренду. Сформульовано визначення синергії бренду роботодавця і бренду персоналу. Окреслено практичні наслідки реалізації переваг синергетичності HR-бренду.
  Повний текст PDF - 551.99 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Хитра О.
  • Вихованчук М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Хитра О. В. Синергія бренду роботодавця і бренду персоналу як результат успішного HR-брендингу на підприємстві / О. В. Хитра, М. В. Вихованчук // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. - 2019. - № 4. - С. 149-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2019_4_29.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Хитра Олена Володимирівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського