Наукова періодика України | Держава та регіони | ||
Пиртко М. С. Маркетинг як інструмент розвитку територій об’єднаних громад / М. С. Пиртко // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. - 2019. - № 4. - С. 63-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2019_4_13 Розглянуто можливості застосування маркетингу у сфері публічного управління, зокрема у діяльності територіальних громад. Розкрито теоретичні основи інтерпретації поняття "територіальний маркетинг" та його основних видів: державного (національного), регіонального, муніципального (міського) і маркетингу місць. Ідентифіковано основні відмінності, що визначатимуть специфіку реалізації маркетингу в діяльності об'єднаних територіальних громад. Визначено основні маркетингові завдання, що мають розв'язувати об'єднані територіальні громади. Досліджено діяльність центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП) як ефективного прикладу застосування маркетингу в публічній сфері. Вдосконалено модель оцінювання привабливості території, на якій розміщена територіальна громада, шляхом доповнення існуючої такими двома компонентами, як економіка та комфорт. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Пиртко М. С. Маркетинг як інструмент розвитку територій об’єднаних громад / М. С. Пиртко // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. - 2019. - № 4. - С. 63-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2019_4_13. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |