Наукова періодика України | Держава та регіони | ||
Ревко А. М. Диспропорції розвитку освітньої компоненти соціогуманітарного простору регіону / А. М. Ревко // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. - 2019. - № 3. - С. 178-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2019_3_36 Визначено понятійний контур соціогуманітарного простору регіону. Досліджено структурно-динамічну характеристику освітньої інфраструктури соціогуманітарного простору регіонів України як ключового індикатора розвитку людського потенціалу. Встановлено, що за умов розвитку соціогуманітарного простору людський потенціал є регіональною категорією, оскільки він формується і реалізується за просторовими ознаками. Досліджено рівень доступу до середньої освіти у загальноосвітніх навчальних закладах регіонів України. Наголошено на необхідності переходу до інклюзивного розвитку соціальної інфраструктури, який сприятиме пом'якшенню економічного та соціального відторгнення у суспільстві. Запропоновано головні напрями інклюзивного розвитку освітньої компоненти соціогуманітарного простору регіону в найближчій перспективі. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ревко А. М. Диспропорції розвитку освітньої компоненти соціогуманітарного простору регіону / А. М. Ревко // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. - 2019. - № 3. - С. 178-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2019_3_36.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |