Наукова періодика України Держава та регіони


Данилюк Н. М. 
Моделі ділової гри підприємств – учасників маркетингового каналу / Н. М. Данилюк // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. - 2019. - № 2. - С. 195-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2019_2_34
Наведено 4 основні моделі (3 некооперативні та 3 кооперативна) ділової гри підприємств - учасників маркетингового каналу, що надають змогу оцінити можливість оптимального формування доходів підприємств з урахуванням стратегій їх поведінки. Зокрема, до уваги беруться цінова стратегія та стратегія формування витрат на кооперативну рекламу, що, визначаючи особливості поведінки підприємства-виробника та підприємства роздрібної торгівлі (посередника), є основними чинниками впливу на формування їх доходів. Наведено ігрові ситуації, що формують рівновагу Неша, а також рівновагу Стакельберга, відображають можливі розв'язки некооперативної взаємодії виробника і посередника, тоді як кооперативна теоретико-ігрова модель надає змогу аналітично представити розв'язок задачі максимізації прибутку маркетингового каналу.
  Повний текст PDF - 268.027 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Данилюк Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Данилюк Н. М. Моделі ділової гри підприємств – учасників маркетингового каналу / Н. М. Данилюк // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. - 2019. - № 2. - С. 195-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2019_2_34.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського