Наукова періодика України | Держава та регіони | ||
Череп О. Г. Маркетингова концепція інноваційного розвитку підприємств машинобудування / О. Г. Череп, А. М. Корнєв // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. - 2016. - № 4-5. - С. 55-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2016_4-5_12 Запропоновано систему маркетингових досліджень інноваційного розвитку машинобудівного підприємства. Обгрунтовано організаційно-управлінську структуру із запровадженням системи маркетингових досліджень інновацій. Розглянуто особливості взаємозв'язку підсистем в інноваційному управлінні підприємством з урахуванням специфіки машинобудівного підприємства. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Череп О. Г. Маркетингова концепція інноваційного розвитку підприємств машинобудування / О. Г. Череп, А. М. Корнєв // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. - 2016. - № 4-5. - С. 55-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2016_4-5_12.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |