Наукова періодика України Держава та регіони


Кочнова І. В. 
Роль спеціальних заходів у формуванні бренда / І. В. Кочнова // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. - 2015. - № 3. - С. 4-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2015_3_3
Розглянуто питання підвищення значущості та цінності інформації, яка актуалізує вивчення процесів комунікації в цілому та технологій паблік рилейшнз зокрема. Показано, що все частіше маркетингові події стають ключовим елементом просування продукції компаній. Подієвий маркетинг, який раніше був невідомою складовою РR, виділений у самостійний вид діяльності, вийшов за межі суто інформаційної функції споживача. У зв'язку з цим все, що стосується формування бренда, є актуальним. Визначено, що особливе місце в житті сучасного бізнесу посідають спеціальні заходи, які впливають на формування бренда і надають змогу посилити дію всіх технологій і методів PR-просування, досягаючи синергетичного ефекту завдяки їх комплексному застосуванню. Технологія устатковуючого PR стає найефективнішим інструментом просування у сфері інформаційних технологій.
  Повний текст PDF - 305.663 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кочнова І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кочнова І. В. Роль спеціальних заходів у формуванні бренда / І. В. Кочнова // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. - 2015. - № 3. - С. 4-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2015_3_3.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кочнова Ірина Валентинівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського