Наукова періодика України | Держава та регіони | ||
Єрмошенко М. М. Урахування цінової чутливості споживачів при формуванні цінової політики підприємства / М. М. Єрмошенко // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. - 2014. - № 6. - С. 41-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2014_6_10 Увагу приділено дослідженню закономірностей та особливостей формування цінової політики вітчизняних підприємств з урахуванням поведінки споживачів. Обгрунтовано класифікацію основних чинників цінової чутливості споживачів до товару та на прикладі складної машинобудівної продукції, розглянуто особливості формування ціни споживання, виходячи зі значущості цінності продукції для споживача та співвідношення ціна/якість. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Єрмошенко М. М. Урахування цінової чутливості споживачів при формуванні цінової політики підприємства / М. М. Єрмошенко // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. - 2014. - № 6. - С. 41-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2014_6_10. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |