Наукова періодика України | Держава та регіони | ||
Корінєв В. Л. Стратегічне планування маркетингу як складова адаптивного управління підприємством / В. Л. Корінєв, Д. О. Мартиненко // Держава та регіони. Сер. : Економіка та підприємництво. - 2014. - № 3. - С. 71-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2014_3_15 Проаналізовано суть та особливості процесу адаптивного управління підприємством за умов зміни ринкової ситуації. Досліджено роль стратегічного маркетингового планування в системі адаптивного управління підприємством та обгрунтовано підхід до вибору адаптивної маркетингової стратегії з урахуванням змін ринкового середовища. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Корінєв В. Л. Стратегічне планування маркетингу як складова адаптивного управління підприємством / В. Л. Корінєв, Д. О. Мартиненко // Держава та регіони. Сер. : Економіка та підприємництво. - 2014. - № 3. - С. 71-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2014_3_15.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |