Наукова періодика України Держава та регіони


Корінєв В. Л. 
Урахування конкурентоспроможності продукції при обґрунтуванні напряму маркетингової діяльності підприємства / В. Л. Корінєв // Держава та регіони. Сер. : Економіка та підприємництво. - 2014. - № 2. - С. 94-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2014_2_18
Розглянуто суть і особливості формування маркетингової конкурентної стратегії вітчизняного підприємства, визначено роль маркетингової стратегії в забезпеченні конкурентоспроможності підприємства на ринку. Для умов підприємства ВАТ "Запоріжвогнетрив" обгрунтовано маркетингову стратегію, що зорієнтована на підвищення рівня конкурентоспроможності його продукції за умов вітчизняного ринку.
  Повний текст PDF - 286.745 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Корінєв В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Корінєв В. Л. Урахування конкурентоспроможності продукції при обґрунтуванні напряму маркетингової діяльності підприємства / В. Л. Корінєв // Держава та регіони. Сер. : Економіка та підприємництво. - 2014. - № 2. - С. 94-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2014_2_18.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Корінєв Валентин Леонідович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського