Наукова періодика України | Держава та регіони | ||
Тунік А. Г. Формування асортиментної політики в ТОВ "Амстор” при дослідженні попиту на продукцію / А. Г. Тунік // Держава та регіони. Сер. : Економіка та підприємництво. - 2014. - № 1. - С. 119-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2014_1_24 Управління попитом означає, що розглядається процес впливу на ринок. Формування асортиментної політики охоплює всі питання, які пов'язані із забезпеченням попиту на продукцію.Досліджено проблеми управління попитом на підприємстві. Проаналізовано маркетингову діяльність. Запропоновано деякі корективи в організації попиту.Розглянуто проблеми управління попитом на підприємстві. Визначено необхідність правильно підібрати персонал, розподілити повноваження й мотивувати працівників для досягнення поставлених цілей. Проаналізовано маркетингову діяльність, запропоновано певні корективи щодо організації попиту. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Тунік А. Г. Формування асортиментної політики в ТОВ "Амстор” при дослідженні попиту на продукцію / А. Г. Тунік // Держава та регіони. Сер. : Економіка та підприємництво. - 2014. - № 1. - С. 119-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2014_1_24. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |