Наукова періодика України | Держава та регіони | ||
Хлюст Л. П. Реклама как элемент комплекса маркетинговых коммуникаций / Л. П. Хлюст, Н. О. Вербицкая // Держава та регіони. Сер. : Економіка та підприємництво. - 2013. - № 6. - С. 162-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2013_6_34 Рассмотрены сущность, цели и виды рекламы, а также сущность, цели и этапы проведения рекламной кампании. Указаны факторы, влияющие на эффективность рекламных мероприятий. Обоснованы теоретические подходы к определению роли рекламы как элемента комплекса маркетинговых мероприятий. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Хлюст Л. П. Реклама как элемент комплекса маркетинговых коммуникаций / Л. П. Хлюст, Н. О. Вербицкая // Держава та регіони. Сер. : Економіка та підприємництво. - 2013. - № 6. - С. 162-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2013_6_34. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |