Наукова періодика України Держава та регіони


Хлюст Л. П. 
Реклама как элемент комплекса маркетинговых коммуникаций / Л. П. Хлюст, Н. О. Вербицкая // Держава та регіони. Сер. : Економіка та підприємництво. - 2013. - № 6. - С. 162-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2013_6_34
Рассмотрены сущность, цели и виды рекламы, а также сущность, цели и этапы проведения рекламной кампании. Указаны факторы, влияющие на эффективность рекламных мероприятий. Обоснованы теоретические подходы к определению роли рекламы как элемента комплекса маркетинговых мероприятий.
  Повний текст PDF - 277.103 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Хлюст Л.
  • Вербицкая Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Хлюст Л. П. Реклама как элемент комплекса маркетинговых коммуникаций / Л. П. Хлюст, Н. О. Вербицкая // Держава та регіони. Сер. : Економіка та підприємництво. - 2013. - № 6. - С. 162-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2013_6_34.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського