Наукова періодика України Держава та регіони


Хлюст Л. П. 
Теоретические подходы к оценке эффективности рекламной деятельности туристического предприятия / Л. П. Хлюст // Держава та регіони. Сер. : Економіка та підприємництво. - 2013. - № 5. - С. 157-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2013_5_31
Рассмотрены сущность и особенности рекламной деятельности в туризме, указаны факторы, влияющие на эффективность рекламных мероприятий в практике работы туристических предприятий, обоснованы теоретические подходы к оценке эффективности рекламной деятельности в туристическом бизнесе.
  Повний текст PDF - 281.443 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Хлюст Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Хлюст Л. П. Теоретические подходы к оценке эффективности рекламной деятельности туристического предприятия / Л. П. Хлюст // Держава та регіони. Сер. : Економіка та підприємництво. - 2013. - № 5. - С. 157-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2013_5_31.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського