Наукова періодика України | Держава та регіони | ||
Ащаулов В. В. Формування маркетингової стратегії підприємства з урахуванням його корпоративної місії / В. В. Ащаулов // Держава та регіони. Сер. : Економіка та підприємництво. - 2013. - № 5. - С. 50-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2013_5_11 Проаналізовано процес формування маркетингової стратегії підприємства з позицій динамічних змін маркетингового середовища та розроблено відповідний алгоритм. Увагу приділено корпоративній місії підприємства і на цій основі - встановленню зв'язку між маркетинговою та підприємницькою стратегіями підприємства. Запропоновано використовувати результати стратегічного аналізу під час розробки моделі маркетингової стратегії підприємства. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ащаулов В. В. Формування маркетингової стратегії підприємства з урахуванням його корпоративної місії / В. В. Ащаулов // Держава та регіони. Сер. : Економіка та підприємництво. - 2013. - № 5. - С. 50-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2013_5_11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |