Наукова періодика України Держава та регіони


Ащаулов В. В. 
Формування маркетингової стратегії підприємства з урахуванням його корпоративної місії / В. В. Ащаулов // Держава та регіони. Сер. : Економіка та підприємництво. - 2013. - № 5. - С. 50-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2013_5_11
Проаналізовано процес формування маркетингової стратегії підприємства з позицій динамічних змін маркетингового середовища та розроблено відповідний алгоритм. Увагу приділено корпоративній місії підприємства і на цій основі - встановленню зв'язку між маркетинговою та підприємницькою стратегіями підприємства. Запропоновано використовувати результати стратегічного аналізу під час розробки моделі маркетингової стратегії підприємства.
  Повний текст PDF - 271.63 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ащаулов В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ащаулов В. В. Формування маркетингової стратегії підприємства з урахуванням його корпоративної місії / В. В. Ащаулов // Держава та регіони. Сер. : Економіка та підприємництво. - 2013. - № 5. - С. 50-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2013_5_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ащаулов Віталій Вікторович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського