Наукова періодика України | Держава та регіони | ||
Карась О. М. Власні торгові марки та можливість їх створення в споживчій кооперації / О. М. Карась // Держава та регіони. Сер. : Економіка та підприємництво. - 2013. - № 4. - С. 99-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2013_4_19 Висвітлено тенденції і перспективи розвитку власних торгових марок продовольчих торговельних підприємств України. Обгрунтовано необхідність і можливість впровадження стратегії створення власних торгових марок у кооперативних маркетах системи споживчої кооперації України з урахуванням особливостей функціонування системи. Запропоновано три варіанти стратегії вибору товарних категорій, в яких можуть створюватися Private Labels маркетів споживчої кооперації. Пояснено особливості використання стратегії розширення бренду, стратегії заміщення та стратегії демпінгу. Для створення власних торгових марок кооперативних маркетів запропоновано використовувати продукцію, виготовлену власними виробничими підприємствами й цехами. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Карась О. М. Власні торгові марки та можливість їх створення в споживчій кооперації / О. М. Карась // Держава та регіони. Сер. : Економіка та підприємництво. - 2013. - № 4. - С. 99-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2013_4_19. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |