Наукова періодика України Держава та регіони


Дмитрук О. В. 
Структура маркетингу – резерв підвищення ефективності діяльності підприємств рекреаційно-туристичної сфери / О. В. Дмитрук // Держава та регіони. Сер. : Економіка та підприємництво. - 2013. - № 4. - С. 64-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2013_4_13
  Повний текст PDF - 314.86 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Дмитрук О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Дмитрук О. В. Структура маркетингу – резерв підвищення ефективності діяльності підприємств рекреаційно-туристичної сфери / О. В. Дмитрук // Держава та регіони. Сер. : Економіка та підприємництво. - 2013. - № 4. - С. 64-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2013_4_13.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Дмитрук Олена Василівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського