Наукова періодика України Держава та регіони


Лепьохін О. В. 
Визначення та порівняльний аналіз маркетингової категорії "освітня послуга” і "освітній продукт” у загальній системі інформаційних ресурсів, послуг і продуктів / О. В. Лепьохін, П. О. Прокопченко // Держава та регіони. Сер. : Економіка та підприємництво. - 2013. - № 2. - С. 260-263. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2013_2_51
Проаналізовано освітню послугу як маркетингову категорію та об'єкт маркетингового дослідження. Розглянуто й визначено місце і роль "освітньої послуги" й "освітнього продукту" в системі класифікації інформаційних ресурсів та інформаційних продуктів і послуг. Надано визначення й проведено порівняльний аналіз маркетингових категорій "освітня послуга" і "освітній продукт" з погляду задоволення індивідуальних, колективних і суспільних потреб та з позиції суб'єкта освітнього процесу або носія знань і досвіду.
  Повний текст PDF - 315.269 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Лепьохін О.
  • Прокопченко П.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Лепьохін О. В. Визначення та порівняльний аналіз маркетингової категорії "освітня послуга” і "освітній продукт” у загальній системі інформаційних ресурсів, послуг і продуктів / О. В. Лепьохін, П. О. Прокопченко // Держава та регіони. Сер. : Економіка та підприємництво. - 2013. - № 2. - С. 260-263. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2013_2_51.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Лепьохін Олександр Васильович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського