Наукова періодика України | Держава та регіони | ||
Шмиголь Н. М. Аналіз методів оцінювання ринкової вартості бренда / Н. М. Шмиголь, А. А. Антонюк // Держава та регіони. Сер. : Економіка та підприємництво. - 2013. - № 2. - С. 228-231. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2013_2_46 Розглянуто існуючі методології оцінювання вартості бренда та проведено їх класифікацію. Показано, що вибір методології оцінювання бренда залежить від поставленого фінансово-економічного завдання. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шмиголь Н. М. Аналіз методів оцінювання ринкової вартості бренда / Н. М. Шмиголь, А. А. Антонюк // Держава та регіони. Сер. : Економіка та підприємництво. - 2013. - № 2. - С. 228-231. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2013_2_46.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |