Наукова періодика України | Держава та регіони | ||
Тарасов І. Ю. Маркетингова макросегментація вкладників банків / І. Ю. Тарасов // Держава та регіони. Сер. : Економіка та підприємництво. - 2013. - № 2. - С. 219-223. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2013_2_44 Визначено суть, рівні та критерії сегментації депозитного ринку. Проаналізовано динаміку й структуру обсягу вкладів у банківській системі в розрізі виділених сегментів, галузеві та регіональні аспекти сегментації вкладників банків. Розроблено рекомендації щодо використання одержаних результатів у маркетинговій діяльності банків. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Тарасов І. Ю. Маркетингова макросегментація вкладників банків / І. Ю. Тарасов // Держава та регіони. Сер. : Економіка та підприємництво. - 2013. - № 2. - С. 219-223. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2013_2_44.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |