Наукова періодика України Держава та регіони


Тарасов І. Ю. 
Маркетингова макросегментація вкладників банків / І. Ю. Тарасов // Держава та регіони. Сер. : Економіка та підприємництво. - 2013. - № 2. - С. 219-223. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2013_2_44
Визначено суть, рівні та критерії сегментації депозитного ринку. Проаналізовано динаміку й структуру обсягу вкладів у банківській системі в розрізі виділених сегментів, галузеві та регіональні аспекти сегментації вкладників банків. Розроблено рекомендації щодо використання одержаних результатів у маркетинговій діяльності банків.
  Повний текст PDF - 400.311 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Тарасов І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Тарасов І. Ю. Маркетингова макросегментація вкладників банків / І. Ю. Тарасов // Держава та регіони. Сер. : Економіка та підприємництво. - 2013. - № 2. - С. 219-223. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2013_2_44.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Тарасов Ігор Юрійович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського