Наукова періодика України | Держава та регіони | ||
Корінєв В. Л. Нормативно-правове регулювання рекламної діяльності підприємства / В. Л. Корінєв, І. В. Олійник // Держава та регіони. Сер. : Економіка та підприємництво. - 2013. - № 2. - С. 136-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2013_2_29 Досліджено державне регулювання рекламної діяльності підприємств в Україні та проблеми, які пов'язані з недоліками Закону України "Про рекламу" і виникають під час здійснення рекламної діяльності підприємствами, а також визначено основні напрями вдосконалення законодавства про рекламу та його застосування у практичній діяльності. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Корінєв В. Л. Нормативно-правове регулювання рекламної діяльності підприємства / В. Л. Корінєв, І. В. Олійник // Держава та регіони. Сер. : Економіка та підприємництво. - 2013. - № 2. - С. 136-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2013_2_29.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |