Наукова періодика України | Держава та регіони | ||
Кучмійов А. В. Використання інструментів екологічного маркетингу для підвищення рівня екологічної безпеки регіону / А. В. Кучмійов // Держава та регіони. Сер. : Економіка та підприємництво. - 2013. - № 2. - С. 60-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2013_2_14 Розглянуто результати маркетингового дослідження щодо сегментування споживачів з урахуванням екологічного чинника. Визначено зацікавленість споживачів у придбанні продукції з покращеними екологічними характеристиками. Надано рекомендації щодо використання потенціалу інструментів екологічного маркетингу для підвищення рівня екологічної безпеки регіону. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кучмійов А. В. Використання інструментів екологічного маркетингу для підвищення рівня екологічної безпеки регіону / А. В. Кучмійов // Держава та регіони. Сер. : Економіка та підприємництво. - 2013. - № 2. - С. 60-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2013_2_14.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |