Наукова періодика України | Держава та регіони | ||
Хлюст Л. П. Роль маркетинга персонала в системе управления на рынке труда / Л. П. Хлюст // Держава та регіони. Сер. : Економіка та підприємництво. - 2013. - № 1. - С. 221-223. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2013_1_47 Рассмотрены особенности управления маркетингом персонала при переходе к рынку, указаны факторы, влияющие на возрастание значимости личности работника в рыночной экономике, приведена оценка роли маркетинга персонала в системе управления рынком труда. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Хлюст Л. П. Роль маркетинга персонала в системе управления на рынке труда / Л. П. Хлюст // Держава та регіони. Сер. : Економіка та підприємництво. - 2013. - № 1. - С. 221-223. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2013_1_47. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |