Наукова періодика України | Держава та регіони | ||
Гранин А. Н. Маркетинг инвестиций / А. Н. Гранин // Держава та регіони. Сер. : Економіка та підприємництво. - 2013. - № 1. - С. 185-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2013_1_39 Рассмотрены инвестиции как услуга по осуществлению полезной деятельности, обеспечивающей потребительский эффект во всей совокупности экономических процессов. Рассмотрены цели, принципы, методы, функции, как основа осуществления инвестиционного маркетинга. Аргументирован тезис, что маркетинг инвестиций - один из явных признаков наличия динамичных изменений в современной экономике. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гранин А. Н. Маркетинг инвестиций / А. Н. Гранин // Держава та регіони. Сер. : Економіка та підприємництво. - 2013. - № 1. - С. 185-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2013_1_39. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |