Наукова періодика України Держава та регіони


Прочан А. О. 
Технології нейромаркетингових досліджень / А. О. Прочан // Держава та регіони. Сер. : Економіка та підприємництво. - 2013. - № 1. - С. 139-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2013_1_30
Розглянуто технології нейромаркетингових досліджень та деякі результати практичного використання сучасної психології для вивчення поведінки споживачів, одержані зарубіжними та вітчизняними вченими.
  Повний текст PDF - 303.323 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Прочан А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Прочан А. О. Технології нейромаркетингових досліджень / А. О. Прочан // Держава та регіони. Сер. : Економіка та підприємництво. - 2013. - № 1. - С. 139-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2013_1_30.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Прочан Анна Олександрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського