Наукова періодика України Держава та регіони


Сердечна Л. В. 
Фіскальне регулювання як інструмент державної політики в галузі реклами / Л. В. Сердечна // Держава та регіони. Сер. : Державне управління. - 2013. - № 3. - С. 31-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drdu_2013_3_8
Досліджено питання державної політики у сфері реклами, розроблено рекомендації щодо підвищення її ефективності, зокрема, з використанням фіскального регулювання. Обгрунтовано роль податкових інструментів у державному управлінні рекламою для захисту інтересів держави й суспільства. Визначено, що оподаткування може сприяти збалансуванню корпоративних інтересів рекламного бізнесу з правами та вимогами суспільства.
  Повний текст PDF - 324.498 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Сердечна Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Сердечна Л. В. Фіскальне регулювання як інструмент державної політики в галузі реклами / Л. В. Сердечна // Держава та регіони. Сер. : Державне управління. - 2013. - № 3. - С. 31-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drdu_2013_3_8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Сердечна Людмила Василівна (державне управління)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського