Наукова періодика України Держава та регіони


Кутьков В. П. 
Формування концепції маркетингового управління регіоном / В. П. Кутьков // Держава та регіони. Сер. : Державне управління. - 2013. - № 3. - С. 114-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drdu_2013_3_23
Обгрунтовано необхідність розробки та опрацьовано основні елементи концепції маркетингового управління регіоном: цілі, принципи, методи, стратегії маркетингу. Визначено, що основною маркетинговою метою управління регіоном є задоволення потреб цільових сегментів регіонального ринку. Принципами маркетингового управління регіоном визначено орієнтацію на споживача, системність, цільову спрямованість, плановість, інноваційність, гнучкість, комплексність тощо. Доведено, що досягнення стратегічних цілей розвитку регіону залежить від якісно розроблених регіональних маркетингових стратегій, які включають корпоративні, функціональні та інструментальні стратегії.
  Повний текст PDF - 312.395 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кутьков В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кутьков В. П. Формування концепції маркетингового управління регіоном / В. П. Кутьков // Держава та регіони. Сер. : Державне управління. - 2013. - № 3. - С. 114-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drdu_2013_3_23.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського