Наукова періодика України | Держава та регіони | ||
Кіслов Д. В. Принципи соціально-етичного маркетингу в державному управлінні / Д. В. Кіслов // Держава та регіони. Сер. : Державне управління. - 2013. - № 2. - С. 171-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drdu_2013_2_34 Розглянуто теоретичні підходи до розробки принципів соціально-етичного маркетингу в державному управлінні та за умов сучасних ринкових відносин. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кіслов Д. В. Принципи соціально-етичного маркетингу в державному управлінні / Д. В. Кіслов // Держава та регіони. Сер. : Державне управління. - 2013. - № 2. - С. 171-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drdu_2013_2_34.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |