Наукова періодика України | Духовність особистості: методологія, теорія і практика | ||
Лесіна Т. М. Збагачення духовності особистості як домінанта конструктивності наукових підходів до професійної підготовки педагога-дошкільника / Т. М. Лесіна // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2017. - Вип. 5. - С. 108-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2017_5_15 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Лесіна Т. М. Збагачення духовності особистості як домінанта конструктивності наукових підходів до професійної підготовки педагога-дошкільника / Т. М. Лесіна // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2017. - Вип. 5. - С. 108-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2017_5_15. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |