Наукова періодика України | Духовність особистості: методологія, теорія і практика | ||
Дяченко-Богун М. М. Критерії готовності майбутніх учителів природничих дисциплін до реалізації здоров'язбережувальних технологій у закладах освіти / М. М. Дяченко-Богун // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2017. - Вип. 1. - С. 22-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2017_1_5 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Дяченко-Богун М. М. Критерії готовності майбутніх учителів природничих дисциплін до реалізації здоров'язбережувальних технологій у закладах освіти / М. М. Дяченко-Богун // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2017. - Вип. 1. - С. 22-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2017_1_5. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |