Наукова періодика України Духовність особистості: методологія, теорія і практика


Антонович Є. А. 
Дизайн реклами: методологічні підходи / Є. А. Антонович, С. В. Прищенко // Духовність особистості. - 2012. - Вип. 5. - С. 36-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2012_5_7
  Повний текст PDF - 269.759 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Антонович Є.
  • Прищенко С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Антонович Є. А. Дизайн реклами: методологічні підходи / Є. А. Антонович, С. В. Прищенко // Духовність особистості. - 2012. - Вип. 5. - С. 36-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2012_5_7.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     

       Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського