Наукова періодика України | Духовність особистості: методологія, теорія і практика | ||
Антонович Є. А. Дизайн реклами: методологічні підходи / Є. А. Антонович, С. В. Прищенко // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2012. - Вип. 5. - С. 36-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2012_5_7 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Антонович Є. А. Дизайн реклами: методологічні підходи / Є. А. Антонович, С. В. Прищенко // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2012. - Вип. 5. - С. 36-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2012_5_7. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |