![]() | Наукова періодика України | ![]() | Духовність особистості: методологія, теорія і практика |
Євсович Р. В. Гуманізація та гуманітаризація вищої освіти в Україні: історичний аспект / Р. В. Євсович // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2012. - Вип. 5. - С. 79-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2012_5_12 Досліджено теоретичні та практичні засади процесу гуманізації та гуманітаризації вітчизняної вищої освіти кінця XX - початку XXI ст. (1985 - 2012 рр.). На основі всебічного історико-педагогічного аналізу виявлено та охарактеризовано ґенезу, сутність, підходи науковців до вивчення гуманізації й гуманітаризації вищої освіти України. Осмислено сутність, проаналізовано ключові поняття, виявлено особливості, виокремлено основні періоди розвитку із властивими їм тенденціями, комплексно досліджено шляхи, інноваційні технології процесу гуманізації й гуманітаризації вищої освіти України у хронологічних межах дослідження. За результатами дослідження підтверджено ефективність авторського підходу до історико-педагогічного обґрунтування тенденцій розвитку процесу гуманізації й гуманітаризації вищої освіти України кінця XX - початку XXI ст. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Євсович Р. В. Гуманізація та гуманітаризація вищої освіти в Україні: історичний аспект / Р. В. Євсович // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2012. - Вип. 5. - С. 79-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2012_5_12.![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |