Наукова періодика України | Духовність особистості: методологія, теорія і практика | ||
Горяна Л. Г. Науково-педагогічні основи модернізації впровадження здоров’язбережувальних технологій у шкільні дисципліни / Л. Г. Горяна // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2012. - Вип. 4. - С. 23-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2012_4_6 Охарактеризовано сутнісні та специфічні властивості феномену модернізації підготовки майбутнього вчителя біології як соціально-педагогічної проблеми. Теоретично обгрунтовано модель педагогічної технології як найважливішого засобу процесу модернізації, який дозволяє системно й цілісно представити концептуальний, змістовний і процесуальний компоненти навчальної підготовки майбутнього вчителя біології для формування в учнів безпечного та здорового способу життя. Відзначено, що в сучасній педагогічній теорії та практиці особливе місце відведено новим цінностям особистісно зорієнтованого освітнього простору. Підсумовано, що розв'язання проблеми модернізації сучасного освітнього процесу, його особистісно-діяльнісний аспект грунтується на впровадженні здоров'язбережувальних технологій, які і є основними положеннями нової парадигми освіти.Охарактеризованы сущностные и специфические свойства феномена модернизации подготовки будущего учителя биологии как социально-педагогической проблемы. Теоретически обоснована модель педагогической технологии как важнейшего средства процесса модернизации, который позволяет системно и целостно представить концептуальный, содержательный и процессуальный компоненты учебной подготовки будущего учителя биологии для формирования у учащихся безопасного и здорового образа жизни. Отмечено, что в современной педагогической теории и практике особое место отведено новым ценностям личностно ориентированного образовательного пространства. Подытожено, что решение проблемы модернизации современного образовательного процесса, его личностно-деятельностный аспект основывается на внедрении здоровьесберегающих технологий, которые и являются основными положениями новой парадигмы образования. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Горяна Л. Г. Науково-педагогічні основи модернізації впровадження здоров’язбережувальних технологій у шкільні дисципліни / Л. Г. Горяна // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2012. - Вип. 4. - С. 23-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2012_4_6. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |