Наукова періодика України Доповіді Національної академії наук України


Коба О. В. 
Аналітична модель функціонування call-центру / О. В. Коба, С. В. Пустова // Доповiдi Національної академії наук України. - 2007. - № 2. - С. 17-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dnanu_2007_2_5
An analytical model of the call center operation is developed as a retrial queueing system M/M/c with abandons. The main characteristics of an effective call center operation are defined, and some graphical dependences and numerical characteristics are given.
  Повний текст PDF - 315.263 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Коба О.
  • Пустова С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Коба О. В. Аналітична модель функціонування call-центру / О. В. Коба, С. В. Пустова // Доповiдi Національної академії наук України. - 2007. - № 2. - С. 17-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dnanu_2007_2_5.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Коба Олена Вікторівна (фізико-математичні науки)
  • Пустова Світлана Вікторівна (фізико-математичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського