Наукова періодика України | Доповіді Національної академії наук України | ||
Коба О. В. Аналітична модель функціонування call-центру / О. В. Коба, С. В. Пустова // Доповiдi Національної академії наук України. - 2007. - № 2. - С. 17-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dnanu_2007_2_5 An analytical model of the call center operation is developed as a retrial queueing system M/M/c Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Коба О. В. Аналітична модель функціонування call-центру / О. В. Коба, С. В. Пустова // Доповiдi Національної академії наук України. - 2007. - № 2. - С. 17-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dnanu_2007_2_5.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |