Наукова періодика України | Деміург: ідеї, технології, перспективи дизайну | ||
Удріс-Бородавко Н. С. Проектування рекламного образу як складової соціокультурного стану суспільства / Н. С. Удріс-Бородавко // Деміург: ідеї, технології, перспективи дизайну. - 2018. - Вип. 1. - С. 25-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ditpd_2018_1_5 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Удріс-Бородавко Н. С. Проектування рекламного образу як складової соціокультурного стану суспільства / Н. С. Удріс-Бородавко // Деміург: ідеї, технології, перспективи дизайну. - 2018. - Вип. 1. - С. 25-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ditpd_2018_1_5. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |