Наукова періодика України Діалог: медіа-студії


Щербаков Р. 
Формування іміджу підприємств сфери громадського харчування з позиції теорії та практики соціальних комунікацій / Р. Щербаков // Діалог. - 2015. - Вип. 20. - С. 215-224. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dialog_2015_20_23
  Повний текст PDF - 151.883 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Щербаков Р.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Щербаков Р. Формування іміджу підприємств сфери громадського харчування з позиції теорії та практики соціальних комунікацій / Р. Щербаков // Діалог. - 2015. - Вип. 20. - С. 215-224. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dialog_2015_20_23.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Щербаков Радомир Миколайович (соціальні комунікації)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського