Наукова періодика України | Діалог: медіа-студії | ||
Громова А. Економічні особливості та фактори успіху реклами та PR (на прикладі загальнодержавного видання газети "Вечірня Полтава") / А. Громова // Діалог. - 2012. - Вип. 15. - С. 434-436. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dialog_2012_15_47 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Громова А. Економічні особливості та фактори успіху реклами та PR (на прикладі загальнодержавного видання газети "Вечірня Полтава") / А. Громова // Діалог. - 2012. - Вип. 15. - С. 434-436. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dialog_2012_15_47. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |