Наукова періодика України | Діалог: медіа-студії | ||
Демченко М. Просування та підтримка бренду засобами масової комунікації / М. Демченко // Діалог. - 2012. - Вип. 15. - С. 361-367. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dialog_2012_15_38 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Демченко М. Просування та підтримка бренду засобами масової комунікації / М. Демченко // Діалог. - 2012. - Вип. 15. - С. 361-367. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dialog_2012_15_38. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |