Наукова періодика України | Социология: теория, методы, маркетинг | ||
Дембицкий С. Интегральный индекс социального самочувствия: альтернативный подход / С. Дембицкий // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2017. - № 4. - С. 109-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2017_4_10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Дембицкий С. Интегральный индекс социального самочувствия: альтернативный подход / С. Дембицкий // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2017. - № 4. - С. 109-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2017_4_10.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |