Наукова періодика України | Социология: теория, методы, маркетинг | ||
Мейжис И. Социокультурные составляющие понятия безопасности в социологии / И. Мейжис // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2017. - № 3. - С. 48-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2017_3_7 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мейжис И. Социокультурные составляющие понятия безопасности в социологии / И. Мейжис // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2017. - № 3. - С. 48-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2017_3_7.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |