Наукова періодика України | Социология: теория, методы, маркетинг | ||
Привалов Ю. Понимание "раскола" в социологической литературе / Ю. Привалов, В. Казаков // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2017. - № 1. - С. 164-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2017_1_15 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Привалов Ю. Понимание "раскола" в социологической литературе / Ю. Привалов, В. Казаков // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2017. - № 1. - С. 164-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2017_1_15.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |