Наукова періодика України Социология: теория, методы, маркетинг


Вишняк А. 
Региональные модели массового исторического сознания в социологическом измерении / А. Вишняк // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2016. - № 2. - С. 39-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2016_2_5
  Повний текст PDF - 265.599 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Вишняк А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Вишняк А. Региональные модели массового исторического сознания в социологическом измерении / А. Вишняк // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2016. - № 2. - С. 39-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2016_2_5.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Вишняк Олександр Іванович (1956–2019) (філософські науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського